Onze klantendienst helpt je graag
Direct naar

onze klantendienst

voor je online bestelling

van je aankoop

& openingstijden
Veelgestelde vragen
Heb je spijt van je aankoop? De meeste artikelen kun je binnen de 100 dagen bedenktijd ruilen als de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn. Bekijk hier hoe je kunt ruilen bij Leen Bakker >
Bestel je in de webshop? Dan kun je betalen met Bancontact/Mister Cash, Maestro, VISA, MasterCard of met een Leen Bakker cadeaukaart of tegoedbon. Ga je naar een winkel? Dan kun je uiteraard cash betalen, of met Bancontact/Mister Cash, Maestro, VISA, MasterCard, American Express, V Pay of met een Leen Bakker cadeaukaart of tegoedbon.
Bekijk onze contactpagina. Onze klantendienst helpt je graag verder.
Bekijk de openingsuren van jouw Leen Bakker winkel via de winkelzoeker. Zoek de winkel naar keuze en bekijk dan de openingsuren.
We doen er alles aan om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken en onze artikelen netjes bij je te bezorgen. Toch kan er onverhoopt iets mis gaan. Heb je toch een klacht? Dan helpen we je graag verder. Neem contact met ons op.
Het kan soms 60 minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in de spam map van je e-mailaccount terecht is gekomen.
Nee, sommige artikelen zijn te breekbaar om te versturen of alleen in de winkel op voorraad. Deze artikelen kun je alleen in onze filialen kopen. Artikelen die je niet online kunt bestellen hebben geen bestelknop op onze website.