Leenbakker
winkels

Winkels

winkelwagen
10% EXTRA korting op alles, ook op alle lopende promoties uit de Solden!*
*Met persoonlijke kortingscode, m.u.v. verkooppartner-aanbod.
Alveru Fashion B.V.

Bobbel Home (BE)

Over deze aanbieder

Bobbel Home is ontstaan vanuit de vraag van onze klant. Wij proberen met de juiste sfeerbeelden u een impressie te kunnen geven wat een mooie design kast kan zijn, welke industriële tafel bij u studeerkamer past. Kortom uw inbeelding een stukje te helpen in de nieuwe inrichting van uw huis.

Retourneren

Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.


Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?

  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.
  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner moet worden teruggestuurd naar de verkooppartner, dus niet naar Leen Bakker.
  • Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.
  • Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkooppartner.
  • Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.
  • Bewaar het verzendbewijs altijd goed.
  • Download de algemene voorwaarden

    Contactgegevens

    Alveru Fashion B.V.
    De Gouden Ploeg
    Amersfoort

    BTW nummer: NL855810804B01

    KvK nummer: 64740129

    Bellen

    0031 33 4700 700

    Mailen

    info@bobbelhome.com

    Openingstijden

    Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:00

    Bobbel Home (BE)

    Bobbel Home (BE) aanbod

    Bekijk alle producten

    Beoordeling

    3.1 (15)

    Mohammed
    12/04/2024

    Mooi

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    4.0

    OPZ - Geel
    12/05/2024

    Even een vervelende opmerking : Ik koop bij jullie een artikel aan waarvan nadien blijkt dat de levering uit Nederland komt met bijhorend factuur. Als Vlaamse overheid dienen wij btw in eigen land te betalen maar aangezien het een voorafbetaling is, betalen we wel btw op de aankoop die uit Nederland komt. Je moet dan Bobbel Home vragen om een factuur met verlegde btw en een terugstorting van de btw, toch wel vervelend en tijdrovend. Ik heb dit gevraagd aan hun maar heb nog geen antwoord gekregen. Afwachten dus...

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    4.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    4.0

    Dries
    12/06/2024

    Antwoorden niet op mail.

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    4.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    1.0

    Fabian
    12/28/2024

    Livrer lus tôt que prévu genial

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    4.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    4.0

    Alexandra
    12/28/2024

    Pas de très bonne qualité

    Productinformatie

    2.0

    Op tijd

    2.0

    Bezorging

    3.0

    Klantenservice

    5.0

    Pascale
    01/02/2025

    Votre demande concernait Bobbel Home (BE).et non Alveru Fashion. Nous avons commandé un porte-manteau Bobbel Home, après 4 jours une des pattes s'est cassée. Nous ne sommes absolument pas satisfaitsss. Cordialement. Pascale Beeckmans

    Productinformatie

    1.0

    Op tijd

    2.0

    Bezorging

    3.0

    Klantenservice

    3.0

    DE SWERT
    01/04/2025

    Produit impeccable.. Arrivée très rapide, 2 jours d'avance. Livreur impeccable.

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    Marie-Aude
    01/05/2025

    J ai effectué mon achat sur le site le 13 décembre. A ce jour je n ai aucune info sur 1 date de livraison et je n'ai aucune nouvelle du service clientèle..... pourrais je avoir des nouvelles?

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    1.0

    Best
    01/06/2025

    Bonjour Je suis très déçu de votre partenaire commercial, malheureusement depuis le 21 décembre ma commande n'a pas été livrée pourtant c'est la deuxième fois et pour la première fois la commande a été annulée, c'est une grosse déception. Veuillez me rembourser si vous décider encore de ne pas me livrer. Bien à vous

    Productinformatie

    1.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    1.0

    Laudiceia
    last Tuesday at 12:32 AM

    Livraison de l’article à un point relais sans que je sois au courante du jour de livraison et aucun avis de passage à ma domicile. Retour de l’article fait car qualité zéro de l’article. Je n’ai toujours pas reçu le remboursement du paiement effectué et je n’ai pas reçu de retour à mon mail concernant ma réclamation.

    Productinformatie

    1.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    1.0