Leenbakker
winkels

Winkels

winkelwagen
20% korting op diverse loungesets! Vraag hier je kortingscode aan
Multi Tradestore B.V.

Multi Tradestore B.V. (BE)

Over deze aanbieder

Multi Tradestore B.V. is een e-commerce bedrijf met meerdere online shops onder één vlag. Deze zogeheten niche shops zijn vooral sterk in de categorieën outdoor, living & sport. Het bedrijf levert haar producten direct uit voorraad. Alle afdelingen zijn in eigen beheer waardoor onze klantenservice snel en kwalitatieve service verleent. Multi Tradestore B.V. is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. De shop is op werkdagen altijd bereikbaar op 020-2628800 of klantenservice@multitradstore.nl voor al uw vragen. Klantenservice openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Retourneren

Garantievoorwaarden Multi Tradestore voor Consumentenartikelen bij Schade

Voorwaarden Leen Bakker

Je kunt je product binnen 30 dagen gratis retourneren. Wanneer wij een terugbetaling uitvoeren zal dit gebeuren binnen 14 dagen na ontvangst van het product in ons magazijn.

Retournering

Wanneer je een artikel wilt retourneren dient dit binnen 2 maanden na de aankoopdatum te worden voldaan. Lees onderstaande voorwaarden om te bepalen of je recht hebt op een vorm van restitutie. Een artikel dient te worden geretourneerd naar Multi Tradestore, dus niet naar een Leen Bakker winkel. Multi Tradestore voorziet je van een gratis retourformulier en label om je pakket mee te retourneren. Je kunt ons contacten via klantenservice@multitradestore.nl om aan zo'n label te komen. Eventuele extra kosten die gemaakt worden door het gebruik van externe verzend labels worden niet vergoed.

Duur van de Garantie

De standaard garantietermijn is 2 jaar vanaf de aankoopdatum. De aankoopdatum dient te worden aangetoond met een geldig aankoopbewijs. Binnen 2 maanden na aankoop is er een mogelijkheid om gebreken en incompleetheid te constateren. Daarna moet er bewezen worden dat het gebruik door de consument geen invloed heeft op de schade of werking van het product.

Dekking van de Garantie

De garantie dekt fabricagefouten en materiaalfouten die zich voordoen bij normaal gebruik van het artikel. Dit dient binnen 2 maanden geconstateerd te worden. Hieronder valt:

  • Functionele gebreken die niet door de consument zijn veroorzaakt.
  • Materiaalfouten die invloed hebben op de werking.
  • Schade door vervoer van het artikel.
  • Incomplete levering in stuks of beschreven materialen.
  • Verkeerde levering. Product komt niet overeen met de aankoop.
Download de algemene voorwaarden

Contactgegevens

Multi Tradestore B.V.
Nijverheidsstraat
Heerhugowaard

BTW nummer: NL861988103B01

KvK nummer: 81206704

Bellen

+31 20 262 8800

Mailen

klantenservice@multitradestore.nl

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur | zaterdag & zondag gesloten

Multi Tradestore B.V. (BE)

Multi Tradestore B.V. (BE) aanbod

Bekijk alle producten

Beoordeling

3.1(31)

Jérôme
01/14/2025

Je n'ai pas reçu le bon colis, j'ai été déposé le mauvais colis pour un retour il y a facilement 2 semaines et je n'ai toujours pas de remboursement.

Productinformatie

3.0

Op tijd

3.0

Bezorging

2.0

Klantenservice

4.0

Graziëlla
01/28/2025

Het 1ste was niet compleet e kapot na 1 dag het 2 de was oke

Productinformatie

2.0

Op tijd

5.0

Bezorging

3.0

Klantenservice

4.0

Nathalie
01/28/2025

J attends toujours mon remboursement.

Productinformatie

1.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

1.0

Marc
02/17/2025

Deux assiettes cassées sur six. J'aimerais pouvoir échanger contre un set intact mais je ne les vois plus sur votre site. Je ne vois pas un point de contact évident pour effectuer l'échange ou le remplacement des assiettes brisées...

Productinformatie

4.0

Op tijd

4.0

Bezorging

1.0

Klantenservice

3.0

Yvon
03/05/2025

Résumé de mon expérience avec Leenbaker J’ai commandé un meuble chez Leenbaker,(multi grade store) mais à la réception, j’ai constaté un défaut. J’ai immédiatement contacté le service client en fournissant des photos du problème. Leur seule solution proposée a été un retour, ce qui est totalement inadapté puisque le meuble est déjà monté et impossible à démonter pour être renvoyé dans son emballage d’origine. Malgré mes explications, aucune autre alternative ne m’a été proposée jusqu’à présent (remplacement de la pièce défectueuse, remboursement partiel, etc.). Je suis donc particulièrement déçu du service après-vente, qui ne prend pas en compte les contraintes réelles du client. Je m’attendais à une meilleure prise en charge de leur part, surtout pour un meuble nécessitant un montage.

Productinformatie

4.0

Op tijd

2.0

Bezorging

2.0

Klantenservice

2.0

Maaike
03/17/2025

Ik had grotere Borden verwacht

Productinformatie

2.0

Op tijd

4.0

Bezorging

3.0

Klantenservice

4.0

Conny
03/20/2025

3 x moeten vragen voor een retourformulier!

Productinformatie

1.0

Op tijd

3.0

Bezorging

3.0

Klantenservice

1.0

Christoph
04/02/2025

Dank u voor de mooie glazen van vivalto. Deze dubbelwandige glazen zien er super uit.

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Karinne
04/08/2025

Ik kreeg de verkeerde maat kopjes en er zat er ook 1 te weinig bij. Retour. Opnieuw besteld en weer de verkeerde maat. Dus weer retour. Hopelijk krijg ik m'n geld terug. Ik twijfel om ze nog eens te bestellen.

Productinformatie

5.0

Op tijd

4.0

Bezorging

4.0

Klantenservice

5.0

Karinne
last Tuesday at 1:49 PM

Voor de tweede maal verkeerde kopjes aangekregen. Het telefoonnummer op hun website werkt niet 2 maal al betaald en nog heb ik de gevraagde kopjes niet

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

2.0