Multi Tradestore B.V. (BE)
Over deze aanbieder
Multi Tradestore B.V. is een e-commerce bedrijf met meerdere online shops onder één vlag. Deze zogeheten niche shops zijn vooral sterk in de categorieën outdoor, living & sport. Het bedrijf levert haar producten direct uit voorraad. Alle afdelingen zijn in eigen beheer waardoor onze klantenservice snel en kwalitatieve service verleent. Multi Tradestore B.V. is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. De shop is op werkdagen altijd bereikbaar op 020-2628800 of klantenservice@multitradstore.nl voor al uw vragen. Klantenservice openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.Retourneren
Garantievoorwaarden Multi Tradestore voor Consumentenartikelen bij Schade
Voorwaarden Leen Bakker
Je kunt je product binnen 30 dagen gratis retourneren. Wanneer wij een terugbetaling uitvoeren zal dit gebeuren binnen 14 dagen na ontvangst van het product in ons magazijn.Retournering
Wanneer je een artikel wilt retourneren dient dit binnen 2 maanden na de aankoopdatum te worden voldaan. Lees onderstaande voorwaarden om te bepalen of je recht hebt op een vorm van restitutie. Een artikel dient te worden geretourneerd naar Multi Tradestore, dus niet naar een Leen Bakker winkel. Multi Tradestore voorziet je van een gratis retourformulier en label om je pakket mee te retourneren. Je kunt ons contacten via klantenservice@multitradestore.nl om aan zo'n label te komen. Eventuele extra kosten die gemaakt worden door het gebruik van externe verzend labels worden niet vergoed.
Duur van de Garantie
De standaard garantietermijn is 2 jaar vanaf de aankoopdatum. De aankoopdatum dient te worden aangetoond met een geldig aankoopbewijs. Binnen 2 maanden na aankoop is er een mogelijkheid om gebreken en incompleetheid te constateren. Daarna moet er bewezen worden dat het gebruik door de consument geen invloed heeft op de schade of werking van het product.
Dekking van de Garantie
De garantie dekt fabricagefouten en materiaalfouten die zich voordoen bij normaal gebruik van het artikel. Dit dient binnen 2 maanden geconstateerd te worden. Hieronder valt:
- Functionele gebreken die niet door de consument zijn veroorzaakt.
- Materiaalfouten die invloed hebben op de werking.
- Schade door vervoer van het artikel.
- Incomplete levering in stuks of beschreven materialen.
- Verkeerde levering. Product komt niet overeen met de aankoop.
Contactgegevens
Multi Tradestore B.V.
Nijverheidsstraat
Heerhugowaard
BTW nummer: NL861988103B01
KvK nummer: 81206704
Bellen
+31 20 262 8800
Mailen
klantenservice@multitradestore.nl
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur | zaterdag & zondag gesloten
Multi Tradestore B.V. (BE) aanbod
Bekijk alle producten
Beoordeling
3.4 (25)
Karlien11/14/2024
De kwaliteit van de kader rond de spiegel was niet TOP... Maar voor de rest prima product, wij zijn tevreden.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
3.0
Jean François11/27/2024
Tout c'est bien passé. Le produit vaut son prix et fait le job.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Lisette12/03/2024
produkt in orde en bezorging ook in orde
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Dominique12/06/2024
Produit arrivé cassé. Un message a été envoyé au service apres vente via le formulaire disponible sur le site. Aucune reaction recue
Productinformatie
1.0
Op tijd
4.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
1.0
Vanessa12/08/2024
Les assiette sont arrivée cassé j'ai contacté le vendeur qui n'a même pas pris la peine de me répondre. Je suis vraiment pas contente.
Productinformatie
3.0
Op tijd
4.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
1.0
Jérôme01/03/2025
J'ai commandé une première fois l'article et je n'ai pas reçu le bon article mais totalement autre chose. De plus, cela a pris + de 4-5 jours. J'ai dû envoyer plusieurs mails au transporteur, aller dans un point relais pour retourner le mauvais article, j'ai recommandé l'article et il est arrivé en 48h cette fois et c'était le bon article. A ce jour, je n'ai toujours pas été remboursé du mauvais article.
Productinformatie
4.0
Op tijd
3.0
Bezorging
2.0
Klantenservice
4.0
Jérôme01/14/2025
Je n'ai pas reçu le bon colis, j'ai été déposé le mauvais colis pour un retour il y a facilement 2 semaines et je n'ai toujours pas de remboursement.
Productinformatie
3.0
Op tijd
3.0
Bezorging
2.0
Klantenservice
4.0
Graziëlla01/28/2025
Het 1ste was niet compleet e kapot na 1 dag het 2 de was oke
Productinformatie
2.0
Op tijd
5.0
Bezorging
3.0
Klantenservice
4.0
Nathalie01/28/2025
J attends toujours mon remboursement.
Productinformatie
1.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
1.0
Marclast Monday at 2:49 PM
Deux assiettes cassées sur six. J'aimerais pouvoir échanger contre un set intact mais je ne les vois plus sur votre site. Je ne vois pas un point de contact évident pour effectuer l'échange ou le remplacement des assiettes brisées...
Productinformatie
4.0
Op tijd
4.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
3.0